Discussies van Remco Reitsma (43)

Discussies waarop is gereageerd (24) Antwoorden Recente activiteiten

"Jan Dirk, Leuk congres. Ik heb een evenement aangemaakt, dat valt meer op. Kan je oo…"

Remco Reitsma heeft 24 Okt 2012 gereageerd op Voor trainers in projectmanagement en gedrag

1 24 Okt 2012
Antwoord van Remco Reitsma

"lijkt me heel boeiend. ik wil daar wel bij zijn. "

Remco Reitsma heeft 20 Aug 2012 gereageerd op Projectmanagement, Verandermanagement, Procesmanagement

9 20 Aug 2012
Antwoord van Remco Reitsma

"Erik, Klinkt interessant. Als je het uit hebt wil je dan even laten weten hoe goed d…"

Remco Reitsma heeft 20 Aug 2012 gereageerd op Projectmanagement, Verandermanagement, Procesmanagement

9 20 Aug 2012
Antwoord van Remco Reitsma

"Jan Dirk ik ken wel boeken die een overzicht van verschillende methoden bieden ('Weg…"

Remco Reitsma heeft 15 Jul 2012 gereageerd op De wereld van (project)management in kaart

2 15 Jul 2012
Antwoord van Jan Dirk den Breejen

"Op 18 juni hebben Jonnet Galle en Karin Dorissen van Wakkere Zaken de workshop "Ik e…"

Remco Reitsma heeft 19 Jun 2012 gereageerd op Hoe haal ik het optimale uit mijn team?

6 19 Jun 2012
Antwoord van Remco Reitsma

"De op 22 mei gehouden workshop 'Daag jij je team voldoende uit? De kracht van de vra…"

Remco Reitsma heeft 31 Mei 2012 gereageerd op Hoe haal ik het optimale uit mijn team?

6 19 Jun 2012
Antwoord van Remco Reitsma

"Wat voor followup denk je aan? Meer dan de presentatie? Voor jouw info: Er komt ook…"

Remco Reitsma heeft 28 Apr 2012 gereageerd op Hoe haal ik het optimale uit mijn team?

6 19 Jun 2012
Antwoord van Remco Reitsma

"Inmiddels via een tip doorgekregen dat Lagant een Nederlandstalige digitale versie v…"

Remco Reitsma heeft 28 Dec 2010 gereageerd op gezocht: legale digitale Nederlandstalige versie van de Prince2 2009 manual

1 28 Dec 2010
Antwoord van Remco Reitsma

"Reactie op LinkeIn IPMA-NL van Rob Matser, Projectmanager XenServerimplementation in…"

Remco Reitsma heeft 17 Jun 2010 gereageerd op Communicatie binnen projecten. Kan videoconferencing iets toevoegen ?

6 17 Jun 2010
Antwoord van Remco Reitsma

"Reactie van Hans van Leeuwen (at Het Programmamanagement Instituut) op IPMA-NL: Meer…"

Remco Reitsma heeft 9 Jun 2010 gereageerd op Communicatie binnen projecten. Kan videoconferencing iets toevoegen ?

6 17 Jun 2010
Antwoord van Remco Reitsma

RSS

Tools voor projecten




Video's

  • Video's toevoegen
  • Alles weergeven

Contact

Voor vragen, opmerkingen of suggesties: info@ikdoeprojecten.nl

Remco Reitsma,
Communitymanager

© 2024   Gemaakt door Remco Reitsma.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden